Jurnalul unei mamici

Prima foarte-grea decizie

Posted on: 9 Septembrie, 2010

Mi-e greu, foarte greu.
Trebuie sa facem un drum si cred ca vom pleca fara tine, bebe.
Daca ar fi dupa mine, te-as lua fara sa mai clipesc. Dar gandindu-ma la tine bebelina mea, prefer sa nu te chinui!
Plecat seara la drum, stat in cosul auto cel putin 3 ore, baie in loc strain, somn de noapte, harmalaie si drum imediat inapoi, alte cel putin 3 ore in cosul auto… Va fi greu pentru tine bebelin!
Cand ma gandesc ca va fi prima seara/noapte fara tine, imi vine sa mor! Simt ca nu mai am aer!!
Si asa mi-e greu. Ti-ai format un program de somn de mami abia te mai vede treaza. In ultima saptamana, de cel putin 3 ori te-am gasit dormind la ora 19-19:30… Si ai dormit pana pe la 4, sau 6, depinde de starea ta. Apoi san, bibi, oleaca de joaca si … Ghici ce urmeaza? Da, somn…
Mami te lasa dormind, te gaseste dormind!
Astept weekendul cu sufletul la gura sa ma joc cu tine bb! Sa te vad! Sa te tin in brate! Sa te pup!
Off, dragostea asta de mama🙂

Etichete: ,

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
