Jurnalul unei mamici

De peste 2 luni mamica

Posted on: 23 Iulie, 2010

Ma tot gandesc ce sa scriu si nu imi gasesc cuvintele.



Sentimentele ma coplesesc.
Sunt fericita ca sunt mamica, sunt fericita ca imi iubesc sotul si copilul, sunt fericita ca sotul ne iubeste.
Sunt trista ca sunt zapacita. Sunt zapacita ca sunt suprasolicitata. Sunt suprasolicitata ptr ca ar trebui sa fiu om de baza. Ar trebui sa fiu om de baza ptr ca am dovedit ca pot. Insa in aceasta ‘harmalaie’ de sentimente si stari, simt ca pierd ce e mai important. Pe mine. Am gresit, am mintit, am dat vina pe altii. Am stat cu nasu’ pe sus si nu am cerut ajutor, desi mi s-a oferit.
Mi-am pierdut modestia si am gasit fudulia.
Asta nu sunt eu!
Ma voi cauta si trebuie sa ma regasesc! TREBUIE!

1 Response to "De peste 2 luni mamica"

Trebuie! E greu, dar pentru voi, pentru micuta voastra trebuie sa te regasesti!

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
