Jurnalul unei mamici

Prima vizita la doctor

Posted on: 9 Iunie, 2010

Azi am fost la doctor la vizita de o luna.
Fizic suntem bine. Nu foarte bine deoarece nu am prea luat in greutate. Deci de azi, introducem formula. O masa san, o masa bibi. Am ales Novalac AR 1 ptr ca asa iti dadeau si in maternitate.
M-am dus cu caietelul de intrebari.
Daca sa iti dam ceai anticolici: NU. mai bine picaturi ( espumisan, bonisan sau gripe water)
Daca e o problema greutatea:DA, am scris mai sus.
Daca e ok ca faci kk la 2 zile:: DA si NU. Da ptr ca faci cat de cat regulat! Nu ptr ca ar trebui totusi mai des… Tre sa urmarim ce se intampla de azi incolo.
Noi te-am masurat la 56 cm, OK! dar credem ca ti-au gresit dimensiunea in maternitate, unde scrie ca aveai 50cm.
6 cm intr-o luna … ca fat frumos:-)!
Despre vaccinul BCG a zis sa mai asteptam. Daca facem acum, il decalam pe cel de la 2 luni

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
