Jurnalul unei mamici

Log 16 mai

Posted on: 16 Mai, 2010

06:15 trezirea
Ne-a cazut buricutul!
06:30 lapte san bibi 30 ml
Pe mami o ustura operatia dupa o saptamana in care s-a simtit f ok.
07:30 semisomn, draganeala in pat
08:15 somn
12:40 trezirea
13:07 ssnul sanatos🙂
14:10 semisomn pat draganeala brate,1 iesit pe balcon, brate mami, brate tati
Nu vrem sa dormim!
16:35 lapte san bibi 40-45 ml
17:15 incercam somn
18:00 am adormit
20:30 trezirea, brate tati si mamaie. Tati pregateste baia
21:00 baie cu Suzy
22:00 am dat-o la sanul bun si mi l-a crapat. L-am trimis pe tati sa puna bibi la incalzit, dar am avut ideea sa o pun sanul busit; cred ca incep sa prind miscarea cu pusul la san. Speram sa se repare sanii !!
23:00 semisomn
22:30 cred ca dormim
Somn usor!

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
