Jurnalul unei mamici

Prima saptamana

Posted on: 14 Mai, 2010

Uf
Nici nu stiu cu ce sa incep.
Vinerea trecuta am avut programare la spital, pentru ultima verificare. Culmea e ca aveam deja dilatatie 3cm si dna doc s-a hotarat sa ma opreasca.
La 12 trebuia sa ma bage in sala de operatii, insa inaintea mea au fost ceva probleme. Asa ca am intrat abia pe la 13:30.
Iuli si mama fierbeau pe holuri. Noroc cu telefonia mobila, i-am tinut mereu la curent.
Am facut rahianestezie. Nu m-a durut deloc intepatura. Si-a facut imediar efectul, la modul ca eu intrebam anestezisrul „deci de-acum eu n-Ar mai rebui sa simt nimic?” si el imi zice ” nu stiu, tu ce crezi?” … Ca, la cca 1 min, sa imi aud broscutza oracaind! Draga de ea!
Primele 24 de ore au fost oribile si sa trecem peste.
Sambata dimineata am ajuns in salon, le-am ales pe cele in sistem co-plata. Luni am plecat acasa. Iubi a venit la noi cu papica in fiecare zi, am facut miscare si ne-am vazut fata.
Bune: bebe ok, eu m-am recuperat rapid, la plecare i-am pus cercelusi
Rele: majoritatea asistentelor din maternitate nepasatoare; doar Asist Cristina merita mentionata. Laptele matern a intarziat da apara si nu prea am avut cu cine discuta. Mi-au zis ca dureaza asa:
– 1-2 zile, in prima zi
– 3-4 zile, in a 3a zi
– 5-7 zile, in a 5-a zi
In acea zi a si sosit laptele!!
O alta problema a fost cu cantitatea de lapte care sa o dam la bb: 10ml cu seringa. Mi se pare exagerat de putin! O zi am respectat ‘cerintele’ apoi am facut ca noi, ajungand si la 3 seringi pe masa. Apoi a venit laptele!

Acasa e relativ bine. Voi povesti ulterior , in detaliu, de somn, mancare, rani la sani, colici, sfaturi si, cred eu, prima depresie si insomnie!

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
