Jurnalul unei mamici

Se apropie momentul…

Posted on: 4 Mai, 2010

Il simt, il miros. Sunt ca o catea care nu-si gaseste locul. Ma invart de pe stanga pe dreapta, apoi in fund … apoi „iar-din nou” si tot asa…
Bebe se intinde, nu mai are loc, de burta zici ca e patrata. Ii mai imping eu calcaiele inapoi…
Sunt plina de nerabdare, insa stiu ca in burtoi ii e bine. E casa ei:-)
In acelasi timp, ma simt inconstienta, parca tot nu realizez ce se intampla. Aceasta masinarie, corpul uman, corpul meu a creeat o fiinta umana, evident cu ajutorul lui Iuli. Sange din sangele nostru, carne din carnea noastra. Bucatica rupta din mine si Iuli.

5 Răspunsuri to "Se apropie momentul…"

🙂 mai aveti putin! cat despre ‘inconstienta’ eu am simtit-o putin si in primele zile dupa nastere. parca nu imi venea sa cred ca botul de om ce dormea in patut crescuse in burta mea era al nostru.

[…] Calin, sotiesimama, Ana-Maria, Doina, Oana, Juniorul, Mihaela, Bebe Mircea, jurnalul Mariucai, Verucic, Cristina, Adela, Alexandra,  Jurnal de parinti, d’ale mamicilor, virualkid, Ioan-Matei […]

Exact! Acum a trecut o sapt si tot nu cred!

🙂 Felicitari!!! Sa fie intr-un ceas bun!! Sa va traisca! Abia te astept sa ne povesteti experienta primelor zile!

Ati uitat sa mentionati ceva: ca acest copil este in primul rand un dar de la Dumnezeu. Un dar foarte pretios. Sa fie sanatos si sa va bucurati de el.

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
