Jurnalul unei mamici

Accident

Posted on: 2 Aprilie, 2010

Iata ca mersul cu masina prin oras, nu mai face chiar bine lui mami si bebe …
In toata nebunia de ieri cu greva de la RATB am facut pe taxiul ducand familionul la metrou pentru a ajunge la munca.

Intr-o intersectie, nu foarte mare, dupa ce chiu cu vai am trecut de semafor, PE VERDE! pe partea ailalta a drumului, o tuta blonda care vorbea la telefon, trecea, ce-i drept, pe trecerea de pietoni. INSA PE ROSU!

Ce era sa fac? sa o calc? am pus frana. Toate bune si frumoase, tipa a trecut si …cand sa plec de pe loc… BUUM in fundul meu o bubuitura si o zdruncinatura zdravana! Frate ce m-am speriat!
Evident, tras pe dreapta, uitat, verificat. Noroc ca masina din spate era mai mica. Mi-a crapat putin masca din spate, dar nu vizibil. Am lasat-o pe femeie sa plece la casa ei …

Insa am stat juma de zi cu durere de cap si de o zi jumate cu o durere mai acuta de spate cand obosesc…

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
