Jurnalul unei mamici

Amintiri despre mama

Posted on: 29 martie, 2010

Intr-o noapte cu mici insomnii, cu gandul la nastere si la faptul de a deveni mama… Mi-am amintit de mama mea si serviciul ei.
Mama a lucrat f mult timp la spitalul ” constructorilor” asa tin eu minte ca se numea. Era pe langa Teatrul de Comedie pe str. Sf. Dumitru, sector 3 (zona Lipscani).
Imi amintesc cele 2 intrari separate.
Incep cu cea dubioasa prin gang. Tipam la nea portarul ca mergem la mama si urcam niste scari sumbre. Cred ca tata dadea explicatii din urma noastra. Etajul 3. Un hol luung pe care alergam sau ma impingea Dan cu scaunul cu rotile. Cabinetul unde am capatat gauri in urechi. Tanti Sia, centralista. Centrala cu butoane colorate si multe fire. Vestiarul; stetoscopul si cantarul. Posterele despre o inima sanatoasa.
Finally, cabinetul dlui doctor. Oare cum il chema? Stampile, retete, seringi de sticla. Pat moale acoperit de musama. Vitrine inalte cu geamuri de sticla.
Doaamne, oare cati ani aveam?
Continui cu cealalata intrare, cam la 100 m dupa gang. Usi inalte, marmura pe jos. 2 scari semicirculare pe stanga si pe dreapta ajungeau deja sus la et 2 (cred). Parca era acolo farmacia. Si jos la parter, sub scari, era coada la bani: casieria.
Mama a iesit la pensie de cel putin 12-14 ani cred. Oare cum o mai arata locul acela?

Lasă un comentariu

Ce citesc

Nastere, Bebelusi