Jurnalul unei mamici

Gravida in avion

Posted on: 20 Februarie, 2010

Iaca si prima excursie in calitate de gravida. Scriu acum direct din avion, dar voi posta cand o sa am acc la un wireless🙂

La 28 de saptamani imi arde de mers cu avionul, ar zice unii… Insa este o minivacata binemeritata.
Sper sa ma culturalizez putin, sa ma distrez putin, sa ma odihnesc putin.
Multumim, stii tu cine🙂

De comportat, zic eu ca m-am comportata bine. Un pic de urechi infundate la decolare, bebe misca pe ici pe colo, senzatii prin butica. Sper sa fie ok pana la sfarsit. Doc mi-a dat niste pastile, sper sa nu fie nevoie sa le iau.

2 Răspunsuri to "Gravida in avion"

felicitari pentru curaj, mamico! Esti o norocoasa ca starea iti perimte un asemenea rasfat!😉 Sper sa nu ai parte de surprize si sa gasesti cat mai multe lucrusoare frumoase pentru bebe!

curajul l-am gasit repejor si vad ca si bebe a acceptat cu bine totul.
Am mers mult pe jos, mult mai mult decat in mod obsnuit (adica in mod obisnuit sunt cam lenesa) si vad ca i-a priit si bebelinei dar si mie. Nici un semn de disconfort!
Fizic overall sunt ok, doar talpile ma dor, cred eu datorita ghetelor.
Maine vin acasa si trecem prin zborul 2. Si clar ultimul pana pe la anul pe aceeasi vreme ….

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
