Jurnalul unei mamici

Intarirea muschilor abdominali

Posted on: 23 Ianuarie, 2010

Este foarte important in sarcina si la nastere ca muschii abdominali sa fie in forma. Antrenamentul trebuie facut progresiv, pentru a nu deveni o sursa de oboseala suplimentara.

Culcata pe spate, cu picioarele indoite, cu talpile fixate pe sol, bratele indepartate.

intarirea-musculaturii-abdominale

Intarirea musculaturii abdominale, Exercitiul 1 si Exercitiul 2

Exercitiul 1: inspirati ridicand picioarele la verticala, expirati lasand picioarele jos.

Exercitiul 2: basculati picioarele fara a le indeparta unul de celalalt, in stanga si in dreapta pana la sol, printr-o miscare de torsiune.

intarirea-musculaturii-abdominale

Intarirea musculaturii abdominale, exercitiul 3

Exercitiul 3: inaltati usor umerii si toracele, mentineti 5 secunde, apoi relaxati. Sunt suficiente 4-6 miscari.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
%d blogeri au apreciat asta: