Jurnalul unei mamici

Pregatirea pentru alaptare

Posted on: 21 Ianuarie, 2010

Am primit de la Niko, o carte: „Cartea viitoarei mame” de Marie-Claude Delahaye, publicata de Teora.
O sa va tot citez din ea lucrurile care mi se par interesante. Acum am ajuns la a 12-a saptamana de la prima zi a ultimei mentruatii (a 3a luna lunara) si printre altele spune sa ne gandim deja la alaptarea copilului.

In cazul in care ne hotaram sa alaptam copilul, trebuie sa incepem sa ne pregatim sanii in vederea alaptarii. Nu cred ca am primit de la nimeni acest sfat si mi se pare foarte logic si interesant:

Daca sfarcurile sanilor nu sunt inca iesite in afara, trebuie sa ne facem un obicei sa le ciupim, tragem inafara, cate putin cate putin in fiecare zi pentru a incepe a le obisnui si a le face apte pentru supt. O alta idee data de ea este sa folosim sutiene de bumbac, iar pentru a pregati sanul pentru supt, putem taia varful cupei sutienuli, pentru ca presiunea exercitata numai la nivelul areolei sa ajute la erectia lor.

Bafta!

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
