Jurnalul unei mamici

Casa …

Posted on: 16 Ianuarie, 2010

… ca sa fii tu fericita. Tu, bebitza care da din picioruse si manute inautrul meu. Tu, bebitza care ne-ai schimbat vietile. Tu, bebitza care vei fi centrul universului nostru! TU!

Una din „bolile” mele este sa ma uit la tv, la anumite seriale. Si vad familii fericite carora nu le lipseste nimic, vad case mari si incapatoare, vad cartiere pasnice, fara trafic auto, vad copii jucandu-se pe strada fara frica.

Oare ce putem noi sa iti oferim locuind „la bulivard” la etajul 10 din 10 intr-un oarecare bloc?

Am in plan ca peste 5 ani, cel mai tarziu in 2015 sa ne mutam la casa noastra! O casuta suficienta pentru 3 suflete, sau mai multe daca Doamne Doamne iti mai da o surioara sau un fratior, cu gradina, si, poate cine stie – damblaua lui Mami – o piscina!

Incepem lista:
http://www.mygreencity.ro
http://www.allegria-residence.ro/ro-ro/preturi-modelele-de-vile-case-duplexuri-ansamblul-rezidential-allegria-residence.html

3 Răspunsuri to "Casa …"

Buna..am tot tinut sa te intreb la ce doctor esti in evidenta …din cate am inteles la Sp.Pantelimon??

Hey.
Doctorita se numeste Ramona Rotaru si este la Sp Pantelimon. Insa dansa mai lucreaza la Mediclass, Sanador si o clinica la Delfinului.

[…] Ca sa fii tu fericita! Ca urmare a unui post mai vechiutz, am mai gasit niste proiecte mai […]

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
