Jurnalul unei mamici

Doctora ne-a zis sexul probabil …

Posted on: 8 Ianuarie, 2010

FETITA🙂

O bebita sanatoasa la 22 de saptamani!

Nu-i asa ca e cea mai frumoasa bebita de 22 saptamni in burtica mamicii ? :D:D:D:D

4 Răspunsuri to "Doctora ne-a zis sexul probabil …"

Dar de ce este probabil ca doar eco este 4D??Deja si eu am emotii cu toate ca mai am de asteptat pana la 4D !!

Oricum …inca odata felicitari!!

Raspunsul doctorei a fost ca „Ce este sigur pe lumea asta? ” :)) un raspuns ciudat, dar dragut🙂
Am mai intalnit eu fete carora li s-a zis ca e fata si a iesit baiat, ca nu a vrut putulica sa coboare sau sa se arate decat cand a iesit …🙂
Se ma intampla!

Te pupic si te mai astept cu detalii….noapte buna!

Noapte buna si tie!
te pup

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
