Jurnalul unei mamici

Maine mergem la doctor, eco 4D :)

Posted on: 7 Ianuarie, 2010

Abia astept!
Maine mergem la ecografia 4D. Sper sa imi arate cat esti de sanatos/oasa si voinic/a!
Si o sa imi zica si ce esti, fetita sau baietel!

Ecografia pe catre trebuie sa o fac se numeste: Ecografie sarcina trim. II/III cu evaluare 4D biometrica, morfologica si Doppler si ne va costa 370 ron la Sanador.
Modul de control este acelasi k la o eco normala numai ca bebeului i se studiaza in detaliu corpul…toate organele vitale, bataile inimiii, lungimea oaselor, cat de dezvoltat este creierul…etc

12 Răspunsuri to "Maine mergem la doctor, eco 4D :)"

Sunt curioasa…cum a fost la 4D? Si eu am programare pe 22 ian la eco morfologica si abia astept sa-mi vad bebelusha…Ati aflati ce este?

Si eu sunt curioasa…fetita sau baietel??

Dears,
it’s a girl :D:D:D:D

am pus poza pe prima pagina😀

Felicitari!!!! Tu iti doreai ceva anume???
Eu iti urmaresc blogul de ceva vreme si intradevar am ramas impresionata de veste!!!Te pup si sarcina usoara

Mercicutza
noi suntem la primul si nu aveam preferinte. SANATOS sa fie BEBE😀 SANATOASA BEBITZUCA:D

nici nu am somn acuma :D:D

Te cred….dupa o asa veste🙂

Felicitari, si eu am tot o sa am tot o fetiza! :d

pupici dulci Wind🙂 si tie si la burticutza ta🙂

Buna Verucic,

Imi poti spune, te rog daca in pretul ecografiei 4D de la Sanador a intrat si inregistrarea video pe CD/DVD?

Mercic

Buna Niko
la Sanador a intrat in pret si un cd cu 10-12 poze cu imaginea 4d.
Din pacate nu am primit si filmuletz:-(

:(( crezi ca trebuie solicitata inregistrarea dinainte? sau la sanador nu se face?

ps: la ce medic ai facut-o?

merci

Buna
Mi s-a zis ca la ei nu se face film, doar poze. Dar mai da un telef si intreaba. Eu pot spune doar ce mi-au spus la receptie acolo, in Decebal.
Eu am facut eco la doc care mi-a urmarit sarcina si care am nascut, Ramona Rotaru.

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
