Jurnalul unei mamici

Am facut dublu test!!

Posted on: 9 Noiembrie, 2009

Cu-chiu cu-vai am reusit sa fac dublu test, dar cum:
– ecografia mi-a fost refuzata la doctora mea pe motiv(de la receptie Mediclass) „Cate saptamani aveti? Daca aveti pana in 10 saptamani D-na Dr Rotaru va poate face dansa ecografie transvaginala dar daca aveti peste 10 saptamani trebuie sa faceti ecografie normala ceea ce nu face D-na Dr Rotaru.” Evident ca e un raspuns de balarie ….
– m-am programat la Medsana sa fac dublu test!
– m-am dus ca o floricica la ora programata, m-a bagat la eco la Dr. Hadi Rahimian, i-am spus ca vreau dublu test,
– m-a sucit pe toate partile pentru translucenta
– la sfarsit, dupa ce mi-a dat eco, l-am rugat sa imi dea si fisa pentru dublu test
SURPRIZA! „Cine e doctorul tau; nu il stiu; nu pot sa iti dau”.
Opa, stati asa ca nu inteleg. Eu m-am programat la dvs la clinica sa imi faceti dublu test, nu puteti sa imi spuneti acum dupa ecografie ca nu puteti sa imi faceti!
„nu, nu pot sa iti fac, trebuie sa te duci la doc tau sa iti completeze fisa, apoi poti sa revii la noi sa iti luam sange”
O PORCARIE !!!! mai ales ca am stat nemancata pana la ora aia, care devenise 11:30.
M-am enervat, am sunat-o pe doc mea, m-am dus la ea la Pantelimon a 2a zi, mi-a completat fisa, m-am intors la Sandor, am stat la o super coada si finally mi-au luat sange!
In sfarsit!!

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
