Jurnalul unei mamici

Incercare esuata de dublu test …

Posted on: 31 Octombrie, 2009

Azi am fost programata la Mediclass pentru dublu test, si pentru alte 3 analize de sange.
1> fetele de la Mediclass de la receptie nu aveau in nomenclatorul de preturi acest DT
2> DT se face doar in aceeasi zi (sau maaxim 48 de ore) de la o ecografie de sarcina trim 1
3> dupa ce „le-am chinuit” pe fetele de la receptie sa imi ia banii pentru DT, mi-au zis ca nu are cine sa imi faca eco!
4> m-am dus la recoltare, nu mi-a luat sange ptr DT deoarece nu aveam eco.
5> m-am reintors la receptie sa imi recuperez banii pentru DT …

M-am programat pentru luni 10:30 la Medsana pentru dublu test si eco de sarcina trim 1.

O feerie!

3 Răspunsuri to "Incercare esuata de dublu test …"

Dear, ma bucur ca vei fi o mamica fericita. Iti doresc o sarcina usoara si fara evenimente. Sunt fericita ca am tinut legatura si ca mi-ai spus si mie, ca doar suntem prietene !!

Dear, o relatie, de orice natura ar fi ea, se poate cladi intre doua sau mai multe persoane si atat dezvoltarea cat si mentinerea ei depinde de fiecare individ implicat, nu doar de unul dintre ei.

Alina, mesajul nu iti era adresat, dar ca de obicei te grabesti sa concluzionezi!! Aici nu scria nimeni nimic de nici o relatie!!!

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
