Jurnalul unei mamici

Off, iar mi-e rau …

Posted on: 27 Octombrie, 2009

Ce ma fac eu cu raul asta ?!?
Nu mi-e mereu, dar nici nu stiu dupa ce sa ma iau!

Pana sapt trecuta am luat Utrogestan pe cale orala. Dupa care mi-a zis sa mai iau o saptamana pe cale vaginala. Nu mi-a mai fost asa rau si m-am bucurat. Dar alaltaieri tot rau, azi iar rau ….

Azi nu am mancat pana acum decat 2 felii de paine prajita cu un varf de cutit de unt si parca am mancat un tort de 3 kile, asa ma simt. Am iesit la plimbare putin si am luat aer rece…ce bine a fost!
Mi-am mai revenit, dar nu pot zice ca ma simt bine.
Mi-a mai adus socramiu niste prune. Am mancat vre-o 5 si vad ca nu mi-e rau. Inca nu mi-e bine, dar nu mi-e mai rau.

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
