Jurnalul unei mamici

si iar la drum …

Posted on: 26 Octombrie, 2009

Iar plecam la drum. 350 de km pe drumurile din Romania sunt un calvar.

Ce-am mancat azi? alte 2 felii de paine cu zacusca (Traditionala, ca vegetala nu am gasit in Murgeni) si niste prajituri ramase de la botez.
La benzinarie mi-am luat 2 Hippo si un baton de fitness.
Acasa am mancat o mana de cartofi prajiti cu ketchup si maioneza. ce ti-e si cu poftele astea …

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
