Jurnalul unei mamici

Azi e botezul …

Posted on: 23 Octombrie, 2009

Azi e botezul Finutei🙂 o bucurie!
Am ajuns cu bine la tara si ne pregatim de biserica. Eu stau prost la capitolul oboseala, ma resimt din ce in ce mai mult. Din cauza sarcinii, greutatii supraponderale, drumului lung, condusului, etc

La ora 18:00 eram la biserica.
Am stat in genunchi in fata preotului, m-am lepadat de satana, am spus crezut.
Am dezbracat-o pe fina, i-a facut preotul baia botezului, am imbracat-o.
Ajunsi acasa nasa cu fetita in brate, Iuli i-a zis zice mamei de trei ori „Am luat un pagan ti-am adus un crestin”.

Asteptam cu interes mirul🙂

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
