Jurnalul unei mamici

Am vizitat maternitatea Pantelimon

Posted on: 21 Octombrie, 2009

Am vizitat clinica / maternitatea Sf Pantelimon. Ce zi plina azi!🙂

Am vazut intai rezervele de stat. Paturi O.K., rezerve de cate 5, grup sanitar intern si un tv lcd normal (nu din cel mare😛 )
Apoi am cerut sa vad si conditiile de Spitalizare prin Co-plata. Un hol (o aripa practic) cu intrare separata, muult mai liber, renovat, rezerve de 2 persoane maxim, grup sanitar si televizor in rezerva, pe hol un vestibul si o minibucatarie. Costa 150 de ron pe zi/noapte🙂 in regim hotelier. Rezervarea se face cu aprox o luna inainte pentru a nu avea surpriza sa nu ai loc. Acum nu era plin, am vazut o rezerva goala goala.

Cred ca raman aici, nu are rost sa dam banii la o clinica privata …

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
