Jurnalul unei mamici

Traiasca sistemul medical romanesc …

Posted on: 20 Octombrie, 2009

Sunt o „fericita” ce sa zic.
Cu chiu cu vai m-am dus si eu la doctor, la o clinica privata. E privata domne! ce sa mai, alte conditii, alt tratament. De aia dau banii, nu?
Am fost la doctor la sfarsitul lui septembrie, am declarat ca sunt insarcinata, mi s-au dat analize. Deoarece costa ceva banuti, le-am facut cu aprox 1,5 saptamani mai tarziu. Sa zicem ca pe 10 oct le aveam gata. De atunci, ma tot chinui sa ma programez si la doc ginecolog si la doc generalist. M-au programat abia zilele astea. Generalistul ma primste joi la ora 08:00.
Ginecologul insa …. trebuia sa ma primeasca azi la 14:00 si a modificat pentru maine la 14:00. M-au anuntat din timp, e in regula …
Azi ma suna sa imi zica ca nici maine nu ma poate primi, daca pot joi la 14. Asa cum ziceam anterior, ne pregatim de botezul finutzei si nu pot, plec din localitate. Alta posibilitate era sa astept inca o saptamana.
IN NICI UN CAZ!
Fetele de la clinica au fost dragute initial si au zis ca programarea ramane in picioare …

DAR, mereu e un dar …
M-au resunat sa imi dea numarul de telefon al dnei Doctor, ca maine la 14 nu se poate.
Zis si facut, am sunat-o pe Dna doctor… care mi-a zis ca nu poate maine la 14:00 la Mediclass si ca sa ma duc la nush ce alta clinica unde mai lucreaza ea, AZI. Nu pot azi, am si eu un servici, nu? Si asa fetele si sefa sunt super dragutze … nu vreau sa abuzez.

Am ajuns la concluzia ca maine dimi o sa traversez tot Bucurestiul pana la Spit Sf Pantelimon … ca sa imi citeasca dna doctor analizele.

Ce bine e sa fii doctor, nu ?

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
