Jurnalul unei mamici

Prima oara la doctor – ginecolog

Posted on: 10 Octombrie, 2009

Prima oara in noul status de gravida🙂
Am ajuns un pic mai devreme si m-a primit cu bucurie. Se grabea, de altfel, sa isi ia copilul de la gradi.

I-am aratat ecografiile facute si analizele date de Dna Doc Constantinescu. I-am zis preocuparile mele.

M-a suit pe masa, m-a pipait circa 30 de secunde, m-a dat jos. „Ai colul putin deschis”. Mi-a dat reteta si m-a trimis acasa: Utrogestan, Acid folic si NoSpa. Fara efort, fara mutat mobila, fara carat, fara efort. Cat mai des mers pe jos cca 30 de minute.

M-a cam sutuit … dar ii mai dau o noua sansa. De altfel, lucreaza la Sp Pantelimon si vreau sa vad maternitatea de acolo.

2 Răspunsuri to "Prima oara la doctor – ginecolog"

Cum o cheama pe doctorita?? Pt. ca si eu sunt interesata sa nasc la Sp. Pantelimon.

Doctora la care ma duc eu se numeste Rotaru Ramona.

Bafta!

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
