Jurnalul unei mamici

Prima oara la doctor – generalist

Posted on: 10 Octombrie, 2009

24.09.2009 Dna doctor Dana Maria Constantinescu.
Am ajuns la Mediclass la 7:30 si am lalait-o prin fata clinicii pana la 8.
La 8 ma astepta deja Dna Doctor; ii zisese si Maia ca vin. Ele se cunosc.

Cu mari emotii am inceput sa ii zic de problemele mele … in ultimele luni mi-a intarziat menstruatia, burta ma durea, constipata eram si .. de ieri am aflat ca sunt gravida.

M-a luat de mana si m-a dus la ecograf. M-a verificat pe peste tot in abdomen.

Ficatul putin marit si cu grasime, gaze muulte in colon si … sac ovular intracavitar, cu diametrul de 25 de mm, corespunzator la sarcina 6 sapt si 4 zile. Lungime embrion 10,6 mm, corespunzator la sarcina 7 sapt si o zi. Bataile cordului fetal si miscari embrionare prezente. Fara decolari ale sacului ovular evidentiate ecografic. Corp galben de sarcina cu diametrul aprox. 17mm dispus la nivelul ovarului drept.

Ecografic eram relativ bine. Totusi durerile de burta ma ingrijorau si pe mine si pe dna doctor. La 16:40 m-a programat la ginecolog – dna Rotaru Ramona.

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
