Jurnalul unei mamici

Col deschis

Posted on: 10 Octombrie, 2009

Acum, pana ajung inapoi la doctor, ma chinuie treaba asta cu colul deschis. Am inteles ca e important deoarece poate duce la pierderea sarcinii, dar la majoritatea apare la jumatatea sarcinii sau pe la sfarsit.

Unii imi zic ca nu puteam ramane gravida daca aveam/am colul deschis, altii imi zic ca e in regula ca se mai intampla.

Ahh ce ma enerveaza … saptamana viitoare imi fac iar programare …

Etichete: ,

2 Răspunsuri to "Col deschis"

buna! si eu am colul deschis….cum iti mai e?eu fac tratament, sper sa se inchida ca am abia 24 de sapt.multa sanatate

Buna,
Noi suntem ok, bb are aproape 7 luni!

Mult succes!!

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
