Jurnalul unei mamici

Carne … ??

Posted on: 10 Octombrie, 2009

… Bleeahhh !!

Nu mai pot manca carne. Am inceput sa imi dau seama de la pui-shanghai de la la Chicken Stuff, urmat de carnati prajiti, oua prajite (pe care le devoram) si a culminat cu rata la ceaun – preferata mea.

Din cand in cand merge niscaiva peste.

Eu mancam carne destul de multa, si acum cred ca a venit timpul sa ma temperez.

Beau multa apa, mananc struguri, banane, prune. Imi place branza si pateul vegetal. As manca paine calda non-stop, covrigi sarati.
Azi toata ziua am mancat numai vinete pe paine … oare cat o mai merge🙂 ?

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
