Jurnalul unei mamici

19-20 septembrie …

Posted on: 9 Octombrie, 2009

… am plecat la tara sa o vedem pe finuta mica.

Dupa lungi prelegeri plecam vineri seara sau sambata dimineata, au castigat cu 3 la 1 sa plecam sambata dimineata. Am ajuns acolo, am facut turul de onoare, ne-am pupat cumertrii si finutza si …. eu m-am bagat la somn🙂


De mancat nu am mancat mult, oul prajit mi-a facut rau, am mancat o tona de branza.
Am zis ca sunt fitze ….

1 Response to "19-20 septembrie …"

[…] zica ca nici maine nu ma poate primi, daca pot joi la 14. Asa cum ziceam anterior, ne pregatim de botezul finutzei si nu pot, plec din localitate. Alta posibilitate era sa astept inca o saptamana. IN NICI UN CAZ! […]

Lasă un răspuns

Ce citesc

Nastere, Bebelusi
